Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών

Δημοσιεύτηκε στις 30 Ιαν 2019
Κάνετε SUBSCRIBE εδώ : goo.gl/uViQEC
Ακολουθήστε μας σε όλα μας τα social media:
Extra υλικό εδώ: instagram.com/y0uup/
Alexandros Kondopidis : instagram.com/alexander_k...
John Boursi : instagram.com/johnboursi/
Facebook Page : facebook.com/AlexandrosKo...
Website : youup.gr/comedy/
__
Μπειτε στο νέο Official Ponzi Store
Link: ponzi.inkersclub.com/
__
Special Thanks
Μίξη ήχου - Γιάννης Μαρκοπουλιώτης
Tholoyrian: goo.gl/k7IBdV
__
Top Playlists
Όλα τα Εντωμεταξύ εδώ:goo.gl/CohszB
Όλες οι Ponzi Επιστολές εδώ: goo.gl/0CVScK
Κοντοπίδης Online: goo.gl/Dwrzyc
Οι περιπέτειες του Κοντοπίδη: goo.gl/edDiXl
#Ponzi #paraxarasete

Σχόλια

  • Πολι καλα

  • Ελλάς Ελλήνων ΧριστιανοΤαλιμπάν

  • αυτο που λενε, πρωτα οι ελληνες και μετα ολλοι οι αλλοι . δηλαδη στην ουρα στο ικα, αμα δω εναν μαυρο η αλβανο θα εχω προτεραιοτητα? η για να βοηθησω καποιον αλλοδαπο θα πρεπει να εχω βοηθησει πρωτα ολλους τους ελληνες? δεν σκεφτονται καθολου.

  • 4::45 δεν πιραζι εχι τραγουδιν του λαχιστον 🎶🎵ΘΕΟΝ ΘΕΟΝ ΘΕΟΝ ΘΕΟΝ ΔΕΝ ΣΕ ΛΕΝΕ ΚΕΡΓΑ ΚΕΡΓΑ ΚΕΡΓΑ ΚΕΡΓΑ ΔΕ ΣΟΥ ΚΕΝΕ ΣΟΚΡΑΤΙ ΕΣΙ ΣΟΥΠΕΣΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡ

  • 2:08 αφτους τους ανθροπους που πανικοβαλουτε ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΣ ΦΑΚΩ=ΧΤΙΠΩ ΧΑΜΕ ΣΠΑΖΟΥΜΟΥ ΤΑ ΝΕΒΡΑΜΟΥ😡🤬🤯

  • 1:48 το νεμεν ΑΛΑ ειναι ΣΟΦΗ κουβεντα

  • 0:09 οντος αλα μιν το καμις

  • Μπορούμε να έχουμε τέτοιο βίντεο κάθε μέρα; Μπράβο για το θάρρος σ να μοιραστείς τέτοια γνώμη, με τέτοιο κοινό. Είσαι ο Χριστός που βγήκε να κράξει τους Φαρισαίους! (Έχω τις ίδιες απόψεις παρεπιπτώντως) (στα ´ρχίδια σ xd)

  • το ναι μεν αλλα, με απλα λογια σημαινει να διαμορφωσουμε κριτικη σκεψη.

  • 1.161 γομάρια

  • Τι μαλακας είναι αυτος

  • Γυρνα το μανικι σου θα βγαλω τα ματια μου😂

  • 🤣🤣🤣🤣🤣🤣odos poly einai lapades kai to paizoun mega aleksandros

  • Τραβά γαμησου ρε καραγκιόζη.με όποιον θέλουμε θα ταυτιστούμε. Γαμω την Τουρκία και τα Σκόπια.

    • @Ar is ναι φίλε. Ξαναδείς το βιντεο

    • σου ειπε πουθενα με ποιον να ταυτιστεις και με ποιον οχι?

  • 7:55 εξαρτάται τα γκομενάκια π ψάχνεις

  • Υπερλαθος. Οποίος αγαπάει τον μέγα Αλέξανδρο για ότι έκανε κ κυρίως με το μυαλό του, αγαπάει όλη την λογική του Αριστοτέλη και της γενικότερης αρχαιας έννοιας της αρετής. Αλλωστε ο Φίλιππος και ο αλεξ αφού ο πατέρας δε πρόλαβε, πήραν εκδίκηση για τις επιθέσεις των βαρβάρων το 480-479 κτλ Για αυτό έστειλε στην Αθήνα όταν κέρδισε αυτά που έστειλε, ώστε να πει ουσιαστικά, ορίστε, κερδίσαμε όλοι οι Έλληνες μαζί κ αυτό που μας ενωνε ήταν οι ελληνική κουλτούρα φιλοσοφία κτλ. Όσο για τον πόλεμο κάθε άλλο παρά λίγο μυαλό θέλει κυρίως για τους στρατηγούς, η Ειρήνη έχει καλοπέραση σε μεγάλο βαθμό και μαλθακοτητα αν είσαι Αθηναίος κ όχι Σπαρτιάτης. Για αυτό κ όταν κερδίσαμε και πέρασαν καλά χρόνια αυθονιας καταρρευσαμε κ οι Ρωμαίοι ήρθαν εύκολα, ενώ όσο υπήρχε η απειλή του μεγάλου βασιλιά (Πέρσες) και το πάθος για εκδίκηση γεννήσαμε τη Σπάρτη την κλασική Αθήνα και την Μακεδονία.

  • διαφωνω ενας στραηγος πρπεει να πολεμησει κια να σκεφτει πολλα που αφοσρουν και τον εσωτερικο τους κοσμο

  • Κοντοπιδη, θέλω να παντρευτώ το μυαλό σου!

  • Μπραβο ρε κοντοπα αλανι!!!εγραψες!!!

  • Σ'αγαπώ. Τέλος.

  • είσαι μεγάλος μαλάκας κοντοπίδη και γαμιέσαι, αλλα είπες αλήθειες που πονάνε.

  • 1.1k dislikes από τους Λεωνίδες και τους μέγα Αλέξανδρους

  • η φιλοσοφική Σχολή του 'ναι μεν αλλά' λέγεται σχετικισμός:)

  • 5:25

  • Κοντοπα δεν υπάρχουν λογια!!! Απλα ΦΟΒΕΡΌΣ!!!!

  • Σύμφωνα με τη φιλοσοφία το ναι μεν αλλά συμβολίζει το μέτρο που πρέπει να έχουμε στη ζωή μας στις πράξεις και στα συναισθήματα μας

  • KONTOΠΑ!! Αφου εισαι μυαλομενος νεανιας γιατι δεν βγαζεις και αλλα τετοια ρε συ? Πραγματικα εχεις πολυ ωραιο τροπο να αναλυεις και ταυτοχρονα να διακωμωδεις τα τετριμμενα. Παιξε μπαλα και σε αυτο το επιπεδο να γουσταρουμε και εμεις...

  • Τέλειο βίντεο, γάμησες!!!! 🤣❤️

  • ΑΠΩΛΩΝΙΟΣ ΤΙΑΝΕΑΣ,

  • Δεν μπορείς να κρίνεις την Χριστιανοσύνη γενικά...δεν γνωρίζεις εξάλλου τις βασικές διδασκαλίες της Εκκλησίας

  • the answer on your question why we most likely having fun with friend and not with family is that into our deep mind we consider family as the last fortress of love that will never fall so it is pointless for us being on fight that will cause no effect, on the other hand with friends we might lose them in time. Thanks for more question add me on facebook and u will get answers 20% discount first 3 questions.

  • δεν σε κανει γαματο ουτε ηρωα ουτε διασημο αυτο το βιντεο κοντοπιδη, αλλα εδειξες πραγματικα τι εισαι, και θα ηταν τιμη μου και μεγαλη μου χαρα στο παιδι μου να τυχει ενας δασκαλος,καθηγητης η εστω φιλος να του εξηγησει με τετοιο τροπο το φως που μπορει να δωσει ενας Ανθρωπος σε καποιο πολυ μπερδεμενο απο τους καιρους παιδι.! ευχομαι καπιοι γονεις να πηραν μαθηματα. νασαι καλα ρε.!

  • Θεμελιώδη χαρακτηριστικά τής Φυλής μας είναι αί πολιτιστικαί καi πολεμικαί άρεταί της. Ύπήρξαμε πάντοτε ή Φυλή τών Σοφών καί τών 'Ηρώων. Όλοι των άποδίδουν τήν άνωτερότητα τής 'Ελληνικής Φυλής στον άριστον συνδυασμόν κληρονομικότητος καi. περιβάλλοντος. Ό Έλληνικός τρόπος ζωής, ό χαρακτηρ της φυλης, ή ήθικη τών 'Ελλήνων, το δαιμόνιον καί ή παροιμιώδης εύφυία των έξακολουθούν νa ζούν μέσα μας. 'Αποτελούν την έθνικήν μας ταυτότητα. 'Οποιαδήποτε είς ό,τιδήποτε σύγκρισις μεταξυ 'Ελλήνων καi ξένων άποδεικvύει την άνωτερότητα της Φυλής μας. Η υπεροχη τών 'Ελλήνων έναντι όλων τών άλλων λαών είναι καθολική, δηλαδη πρόκειται περί ύπεροχις παντού. Ή περισσότερον έμφανής ύπεροχη έναντι κάποιου, με τόν όποίον συναντάσαι, είναι μετά την έμφάvισιv, ή όμιλία. Η άποκορύφωσις τού 'Ελληνικού θριάμβου εύρίσκεται στον Έλληνικον τρόπον ζωής, πού βασίζεται είς άκαταλύτους άξίας, όπως ό ήρωίσμός, ή εύγένεια, ή άρετή, ή δόξα, τό κλέος, ή ύστεροφημία, ή άγωνιστικότης. ο άνθρώπινος πολιτισμος δημιουργείται άποκλειστικώς άπο τους Έλληνας κατά τους παναρχαίους χρόνους, π.χ. έδώ καί 50.000 έτη ( Θεόπετρα κ.τ.λ.), έδώ και 10.000 έτη άναπτύσσεται πάλιν άπο τους 'Έλληνας στον Αίγαίο πολιτισμό, στον Μινωίκό, στον Μυκηναϊκό, στους Ήρωϊκους Χρόνους, στην Κλασσικη 'Εποχή, στην Άλεξανδριvή περίοδο, στους Έλληνιστικούς Χρόνους, στον Βυζαντινό. Καί κατόπιν οί 'Έλληνες μετελαμπάδευσαν στην Ευρώπη τa πολιτιστικά φώτα. Αί χιλιάδες τών συγγραφέων τής Άρχαιοελληνικής γραμματείας, τά άπειράριθμα μνημεία, οίκοδομήματα, ναοί, νομίσματα, στάδια, θέατρα κ.τ.λ. τα όποία έδημιούργησαν οί πρόγονοί μας καi τό πλήθος τών Άρχαιοελληνικών καi Βυζαντινών καλλιτεχνικών θησαυρών, πού έκτίθενται εις όλα τά μουσεία τοϋ κόσμου, μαρτυροϋν τό ποίοι ύπήρξαμεν έμείς καi τί προσεφέραμεν στήν άνθρωπότητα έμεις! Το DNA τών άρχαίων 'Ελλήνων καί τών Νέων 'Ελλήνων είναι το ίδιον, όπως άπέδειξαν γενετικαι μελέται. Στήν νεωτέραν έποχήν καί άφοϋ έπί χιλιετίας έφωτίσαμεν καί έκυβερνήσαμε τον κόσμον άπεδείξαμε τάς πολεμικάς μας άρετάς, άλλά και τάς πολιτιστικάς μας, διότι μετά τήν παρακμήν, λόγω τουρκοκρατίας, μόλις άπηλευθερώθημεν παντού άνεδείξαμεν λαμπρά πνεύματα. 'Επίσης άληθεύει άπολύτως ότι, κατά τήν διάρκειαν της φρικτής τουρκοκρατίας, όλα τά πανεπιστήμια κι όλόκληρος ή πνευματική ζωή τής λεγομένης Εύρώπης ώργανώθη και κατηυθύνθη άποκλειστικώς άπο 'Έλληνας. Ή γνωστή «Άνάγέννηοις» συνετελέσθη στήν Εύρώπην διά τών 'Ελλήνων, πού έφεραν τούς εύρωπαίκούς λαούς είς έπικοινωνίαν μέ τόν Έλληνικον Πολιτισμόν, τόν όποίον τούς έδίδάξαν κι έτσι τούς έξύπνησαν πνευματικώς καί ήθικώς, όσον τσuς ειτο δυνατόν νά ξυπνήσουν. Την τελευταίαν ίστορικην περίοδον άπεδείξαμεν, το 1940-1941, την έπίβίωσιν τών πολεμικών μας άρετών, διότι ένικήσαμεν την 'Ιταλικήν Αύτοκρατορίαν στήν Β. Ηπειρον καί το Τρίτο Ράϊχ στά όχυρά τής «Γραμμής Μεταξά». Άπεδείξαμεν άκόμη τήν έπιβίωσιν τών πολιτιστικών μας άρετών, διότι παντού στον κόσμον κυριαρχούν οί έπιφανείς 'Έλληνες έπιστήμονες καί κυρίως, διότι ή ήθική τού Έλληνικού τρόπου ζωής είναι · άνυπέρβλητος. Κι δλα αύτά έπραγματοποιήθησαν προτοϋ άκόμη συνέλθωμεν άπο τήν Τουρκοκρατίαν, ή όποία εύθύνεται διά τήν θανάτωσιν έκατομμυρίων 'Ελλήνων (βιολογική καταστροφη) και τήν άνάσχεσιν της πολιτιστικής μας δημιουργίας. Ή πολιτιστική και πολεμική άξία τοϋ "Ελληνος έπέζησαν πολλών έθνικών συμφορών. Έπέζησαν. Έπιζοϋν. Και καταλήγω με τα λόγια του Αριστοτέλη σχετικά με το Ελληνικό γένος "Ελεύθερον διατελεί και βέλτιστα πολιτευόμενον και δυνάμενον άρχειν πάντων, μιας τυγχάνον πολιτείας."

  • Αυτο το βιντεο ειχε πλακα και ηταν διασκεδαστικο αλλα τελικα ηταν μια μαλακια διοτι οταν ανοιγονται πολιτικες σηζητησεις με αριστερες και δεξιες παραταξεις ειτε θρησκευτικες με χριστιανους και αθεους τοτε η συζητηση αρχιζει να μπαινει σε γενικευσεις και τα γενικευμενα συμπερασματα θιγουν την σοβαροτητα της κριτικης. Γενικευεις πολυ τα πραγματα τους βαζεις ολους στο ιδιο καλουπι.Λες χριστιανοι δεν ειστε,ποιοι δεν ειναι?εχεις γνωρισει εναν εναν ανθρωπο για να ξερεις τι ειναι??τι γενικευση ειναι αυτη?? ειναι σαν να μπαινεις σε ενα club και να συναντας 3 ατομα οι οποιοι ειναι μαλακες και εξαιτιας αυτων των τριων να βγαζεις ολους οσους ειναι στο club μαλακες.Αυτο ειναι λιγο ηλιθιος τροπος να κρινεις τα πραγματα.Εγω προσωπικα εχω γνωρισει πολλους αριστερους οι οποιοι το παιζουν δημοκρατες,αθεοι,υπερ της ισοτητας , αποδεκτες της διαφορετικοτητας και παιδια του λαου και στην τελικη αμα σε εναν διαλογο μαζι τους εκφερεις αντιθετη γνωμη η πεις οχι δεν συμφωνω τρελενονται και προσπαθουν να σου επιβαλλουν τα πιστευω τους μερικες φορες και με την βια ,αυτο δεν ειναι φασιστικο??.Κι ομως εγω δεν θα πω ολους τους αριστερους φασιστες και υποκριτες αλλα μονο αυτους που γνωρισα.Καλυτερα να μην κανεις βιντεο πολιτικου και θρησκευτικου περιεχομενου.

  • Χαχαχαχαχαχαχαχα μάθε τους μπαλιτσα τρελε μου!!!!!!

  • Μου αρέσει το γεγονός ότι σήμερα στην Ελλάδα πιστεύουμε ότι καταγόμαστε από τους Αρχαίους Έλληνες,Μ.Αλέξανδρο κλπ.παραβλέποντας το γεγονός ότι έχουν μεσολαβήσει τόσοι αιώνες...σαφώς μια σύνδεση έχουμε(ας λάβουμε υπόψη μας και την μείξη του πληθυσμού),αλλά η σύνδεση αυτή δεν μας καταντά ανώτερους ως λαό ή κάτι τέτοιο...Από την άλλη,αν είμασταν στη θέση των Σκοπιανών θα κάναμε ακριβώς το ίδιο και χειρότερα(αυτό είναι το μόνο σίγουρο)...Κατανόησε ότι θέλουν να έχουν κάποιου είδους καταγωγικό μύθο(όπως όλοι οι λαοί άλλωστε).Δεν τίθεμαι με καμία παράταξη,αλλά πρέπει να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους.Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

  • Με όλο τον σεβασμό αλλά τόσες ανοησίες μαζεμένες πρώτη φορά άκουσα.

  • Και ποιος σου είπε ότι ο Αλέξανδρος δεν είναι σεβαστός όπως και ο Σωκράτης ή ή Υπατία ή η Διοτιμα;; Δεν διαφωνώ ότι με την ειρήνη μπορεί να εξαπλωθεί ο Ελληνισμός. Αλλά όταν ξέρεις ότι η Συμφωνία των Πρεσπών δεν είναι προς όφελος της Ελλάδας οφείλεις να είσαι εναντίον της. Ο Χριστός νομίζω έλεγε στην πόρνη πήγαινε και μην αμαρτάνεις. Δεν μπορώ να καταλάβω όμως γιατί οι αντιφασίστες πάνε κόντρα σε μία ιστορική αλήθεια όπως αυτη που διατύπωνε ο Στραβων. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ.

  • Με ο,τι καταλαβαίνεις μπορείς να ταυτιστείς και η φιλοσοφία είναι κάτι που θέλει κόπο για να την κατανοήσεις! Γιαυτο και η πλειοψηφία αδυνατεί να ταυτιστεί με τον Σωκράτη και τον κάθε Σωκράτη και γενικά με την φιλοσοφία! Στην Ελλάδα το πιο κοντινό σε αυτό που έχουμε καταφέρει είναι οι αμπελοφιλοσοφίες!

  • Πως τους πετσοκοψες ετσι μεγαλε βασιλια βατραχε

  • Κράτος Κλειστόν

  • ωραιος για το raw λογο μαλακια ο τιτλος κ πονηρο αρχιδι εισαι τυπε χαχα γαμησες !!!

  • 5:03 βασικα γιατι ναταφτιστουμε με ανθροπους που εζισαν 100000 χρονα πριν αφου δεν τους γνορισαμεν πτε

  • 1:57 τσινη που ΠΑΝΙΚΟΒΑΛΟΥΝΤΕ μετο παραμικρον ειναι εντελος ΣΠΟΣΤΚΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ🤬😡

  • Δηλαδή ρε κοντόπα χαίρεσαι όντως με αυτό το βίντεο;

  • Κι όποιος κατάλαβε,κατάλαβε. Να προσθέσουμε πως το Δωδεκάθεο μας είχε συνηθίσει σε ήρωες και πολεμιστές και ο Χριστιανισμός σε παπαδοκαλόγερους και καντηλανάφτες. Και επειδή δεν είμαστε το πρώτο σίγουρα είμαστε το δεύτερο. Αλληλούια και ένα καλό λιβάνισμα.

  • μπραβο ρε κοντοπα!!!καρδουλες,λαικς και σερ ναουμε!

  • ΣΩΣΤΟΣ ΡΕ ΦΙΛΕ... ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.... απο την πρωτη λεξη εως την τελευταια!

  • Ναι μεν όσα διδάγματα καταλογίζονται στον Χριστό είναι εξαιρετικά από φιλοσοφικής απόψεως, αλλά όταν μια τέτοια φιλοσοφία την μετατρέπεις σε θρησκεία εκεί ξεκινούν τα προβλήματα. Ωραίο θέμα διάλεξες.

  • Ναι μεν εχεις αποψη για καποιους ανθρωπους, αλλα απο την άλλη τους τσουβαλιαζεις ολους σε μια δικη σου μεταφραση. Κατσε σκεψου αν αυτο που κανεις διαφερει πολύ από αυτο που κοροϊδεύεις.

  • Εκτός από φιλόσοφος ήταν και εξαιρετικός πολεμιστής ο Σωκράτης. Είχε διαπρέψει σε μάχες και αν θυμάμαι σε μια από αυτές έσωσε τον Αλκιβιάδη. Δυστυχώς ναι. Είναι λίγοι αυτοί που έχουν ως πρότυπα διανοητές.

  • διαβαζοντας τα σχολια βρηκα τουλαχιστον 1000 εθνοκαυλαριδες ακριβως οπως τους χαρακτηρισεις 1!1!!1 U GenIOUs BoOoi

  • Ααα ρε κοντοπα Θεος 😜😜 παντως ειναι αληθεια ολο αυτο. Το Ελλάς Ελληνων Χριστιαννων ειναι το δόλωμα για να συμπεριφερομαστε οπως θέλουν αυτοί που κυβερνανε. Αυτή είναι η σκέψη! Και δοκιμασμενα λειτούργησε σε πολλους αλλους λαους & κοινωνίες. Εμείς ομως, σαν λαος, το ψαχνουμε... Αφού Χριστός ειπε ΕΤΣΙ, γτ να κανω εγω μαλακιες & να αδικώ τους άλλους στο ονομα του χριστιανισμου?! Μπραβο ρε κοντοπα, γτ σε βλεπουν και παιδια μικροτεροι απο μενα σε ηλικια, που εχουν χασει πασα ιδεα. Να ξυπνήσουμε λιγο...

  • Τα γομάρια μόνο το γιαμιεστε κατάλαβαν από όλο το βίντεο.

  • Έτσι να σκεφτόμασταν και το 21 και ακόμα ραγιάδες θα ήμασταν

  • KAI SAS AFHNW APO KARDIAS M ENA TERASTIO GAMIESTE :-D

  • endometaxi to video exei liga dislike posostiea ala sta coments full ethniko vaktiria pou prospathoun klisoun mia thesi ston paradiso,mages borei na poulithei kapio idos sihorohartiou polu eukola k stn epoxh mas

  • Καλο

  • Ο Χριστός "έκανε παρέα" με όλους αυτούς που ανέφερες αφού πρώτα μετανόησαν, προσεγγίζοντάς τον αυτοί κυρίως αλλά και αντιστρόφως. Δεν έκανε παρέα με πουτανα που το βράδυ πήγαινε να πιάσει πάλι πεζοδρόμιο.. έχει διαφορά

  • δεν μαρεσει να λεω μπραβο συχνα.ειδικα σε καποιον που χρησιμοποιει κοινη λογικη.το θεμα ειναι οτι επιασες ενα θεμα που ηξερες φυσικα οτι θα ενοχλησει πολλους και το χειριστηκες με καλο χιουμορ και μηδενικη προσβολη αν και φυσικα οποιος θελει να προσβληθει θα το κανει.για μενα λεει πολλα αυτο.μην αποφευγεις τετοια θεματα.συνεχισε ετσι εφοσον το γουσταρεις κιολας.δεν θα σε πουμε και τι να κανεις

  • NO NATIONS, NO BORDERS, JUST PEOPLE LIKE NO GOVERNMENT

    • σιγα φιλοσοφημενε απλυτε σιγα , το iq σου πρεπει να ειναι 26 μετα βιας,τα μαθες αναρχοαπλυτε ετσι; το μπαμπα σας τον καλαιτζιδη βγαλαν βρωμα οτι ειναι πρακτορακι,αυτες ειστε οι απλυτες

    • @Giwrgos Papageorgopoulos δεν αγαπώ κυβερνήσεις ούτε ειμαι καπιταλιστής,εθνικοφρονας ειμαι

    • Οταν δεν ξερεις τιποτα για το τι πρεσβευει η αναρχια αλλα σαν καλος μπαμπουινος καπιταλιστης πρεπει να πεις την μαλακια σου. Ωχ τωρα που το σκεφτομαι εβρισα τους μπαμπουινους που τους συγκρινα με εσενα... Τελος παντων, καλο γαμησι να εχεις απο της κυβερνησεις που τοσο αγαπας. Υ.Γ. Αφηνω ενα quote που ταιριαζει: "Irony is a statist calling an anarchist threat to society".

    • Τι λες ρε απλυτε γαμω την μάνα σου έτσι θα φοβάσε να βγεις 1 μέτρο έξω από την πόρτα του σπιτιού σου απατρη νεοταξικε

  • η αναγκη για προσωπικη εξεληξη ειναι ενα μοτιβο που ακολουθει ο ανθρωπος χρονια. Αυτο δεν αναιρει οτι ο ανθρωπος εχει αναγκη απο ενα συναισθηματικο background το οποιο ονομαζεται οικογενεια. Η οικογενεια αποτελειται απο διαφορ αμελη ανθρωπων, πολλες φορες τα αδερφια μεταξυ τους μπορει να εχουν το συναισθηματικο δεσιμο μιας και εχουν περασει τις πιο κρισιμες ηλικιες μαζι (παιδικη και τις φασεις της εφηβειας) αλλα ο καθενας εξελησεται με εναν μοναδικο τροπο. Ισα ισα θα ηταν αυτοκαταστροφικο τα αδερφια να ειναι πολυ δεμενα ειδικα στην ενηλικη ζωη διοτι θα περιοριζοντουσαν σε μια καθημερινοτητα, σε ενα τροπο ζωης και τροπο αντιληψης που δεν ειναι δικος τους. Η διερευνηση νεου κοινωνικου κυκλου εχει να κανει με τα συναισθηματικα κενα που θελουμε να γεμισουμε, οποιαδηποτε μορφη φιλιας κι ας ειναι αυτη. Δεν ειναι τυχαιο αλλωστε που αδερφια πολυ δεμενα στην ενηλικη ζωη εχουν περιορισμενο κοινωνικο κυκλο και καποιο βαθμο κοινωνικου αγχους. Οι ανθρωποι που περιοριζονται στον συναισθηματικο κυκλο τους και δεν επεκτηνονται ειναι οι ανθρωποι οι οποιοι εχουν συνηθισει να μενουν σε σχεσεις καθαρα συναισθηματικες απο ανασφαλεια και φοβο. Σε εθνικο επιπεδο λοιπον... Η χωρα μας ειχε και θα εχιε παντα προτυπα οπως τον Μ. Αλεξανδρο, υποτιθεμενεους ηγετες δικτακτορες που η διασπορα του ελληνισμου δεν ειναι εθνικισμος, δεν ειναι αλλοεθνεις μισος δεν ειναι προβληματικη συμεριφορα και καταπατιση δικαιωματων και ισσοτητας αλλα λογος για επιβραβευση. Η χωρα απο μονη της απο το κομματι της εκπαιδευσης και το πως πλασαρει την ιστορια κανει τους ελληνες εθνοκαβλους. Μη σχολιασω και την κλασσικη πατροπαραδοτη ελληνικη οικογενεια

  • τίς ἔσται ἐξ ὑμῶν ἄνθρωπος ὃς ἕξει πρόβατον ἕν, καὶ ἐὰν ἐμπέσῃ τοῦτο τοῖς σάββασιν εἰς βόθυνον, οὐχὶ κρατήσει αὐτὸ καὶ ἐγερεῖ; πόσῳ οὖν διαφέρει ἄνθρωπος προβάτου; ὥστε ἔξεστι τοῖς σάββασι καλῶς ποιεῖν σε ελεύθερη απόδοση - ναι μεν άλλα - αχαχααχχα

  • μα πως γινεται να μην ειμαστε ελληνες ρε φιλε οταν γουσταρουμε τοσο την αμπελοφιλοσοφια? ο κοντοπιδης ειναι χαρακτηριστικο δειγμα :Ρ

  • KONTOPA SKATA STON TAFO TIS MANAS SOU!!!!

  • ok triggered :P ......ο Σωκρατης ΠΟΛΕΜΗΣΕ ρε παλτο! εσυ θα πολεμουσες για τη χωρα τουτη που ζεις η θα φοβοσουν μη σε τσουβαλιασουν οι φιλοι σου οι αναρχες? (γιατι κακα τα ψεματα .... :P ναι μεν αλλα ΑΛΛΑ! μονο τους ''εθνοκαυλιαρηδες /δεξιους κραζεις...Ελα ρε βασιλια μεινε στην ελαφρια σου θεματολογια που γαμεις κ εισαι καλος και σε θελουμε κ σε αγαπαμε κ αααασε τα εθνικα θεματα κ την πολιτικη επικαιροτητα...Ηθελες να γινεις κ αρχαιολογος τρομαρα σου...Αντι να κραξεις τις καρακιτσαριες των σκοπιανων που ειναι ενα γελοιο κωλοτρυπιδι κατασκευασμενο απο αριβιστες αλητες, χωρις ταυτοτητα αλλα με μεγαλομανια..κραζεις τον κοσμακη που κατεβηκε να διαμαρτυρηθει? αμα δεν αντιδρουσαμε ομως θα λεγανε να οι νεοελληναραδες καναπεδατοι κ φραπαδουμπα μονο ... ...ναι το προσεγγιζεις ψιλολαθος το θεμα κ αηδιαστικα επιφανειακα..τα επιχειρηματα αδυναμα χαωτικα κ all over the place ...ο τιτλος αστοχος αλλα οκ το εκανες για τα views αυτο το παραδεχτηκες....(απο εμενα ειναι οχι ) υ.γ. οποια χτικιαρα απλυτη θιγμενη θελησει ναμου απαντησει να ξερει οτι δεν τσεκαρω καν τις ειδοποιησεις μου...κολληστε καμια αφισα σε καμια σταση να ξεθυμανετε.. υ.γ. 2 να το προτιμας το μουσταρδι σε φωτιζει.

  • Αυτή την καραμέλα "τους φίλους τους διαλέγουμε ενώ την οικογένεια όχι" ας την αφήσουμε ή τέλος πάντων να καταλάβουμε λίγο τι γλείφουμε. Με τους φίλους σου συζητάς, διαμορφώνεις και διαμορφώνεσαι, αλληλεπιδράς και κάνετε παρέα γιατί περνάτε καλά και πάει μπροστά ο ένας τον άλλο. Με τα αδέρφια γιατί να μη γίνεται το ίδιο; και σε εθνικό επίπεδο επίσης. Δεν κοιτάμε πως θα διορθώσουμε ουσιαστικά τον Ελληναρά δίπλα μας αλλά κοιτάμε να φανούμε εμείς καλύτεροι. Γιατί; Κοίτα τα μούτρα σου, τα μούτρα του δίπλα, αφήστε στην άκρη τον ουγκανισμό του πρωτόγονου και πάμε λίγο παρακάτω σα κοινωνία. Γιατί είναι τόσο δύσκολο; Λόγω έκτασης σχολίου μπορεί και να μη διαβαστεί και αδιαφορώ αλλά είναι τραγικό να το παίζουμε κουλτούρα σε όλους τους άλλους λαούς "όταν εμείς κάναμε φιλοσοφία εσείς κρεμόσασταν απ τα δέντρα" και να μην έχουμε καν εικόνα για τα κατσάβραχα που βλέπουμε κάθε μέρα στο κέντρο της Αθήνας. Κοντοπίδη παντρέψου με θα κάνουμε κουβεντάρες ρε

  • τα αρχίδια οι ευρέοι φάγανε τον Jesus

  • Είσαι ένα νεοεποχιτικο ρεμάλι που πλασάρεις έναν υποτιθέμενο διαφορετικό τρόπο σκέψης ο οποίος όμως καταλήγει πάλι στα ίδια σκατα. Τα υπόλοιπα εκ του σύνεγγυς αν σε βρουμε πουθενά.

  • ανθελληνικο αποβρασμα..κακο ψοφο!

    • χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

  • Dislike και απο τους δυο λογαριασμούς μου, καλή συνέχεια σε εσένα και τα πρόβατα σου Κοντόπα. ΥΓ: Μάθε να κατουράς σε τουαλέτα και μετά μίλα για τον Χριστό και την Ελλάδα και τους Χριστιανούς.

  • 0:45 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ ΜΑΛΑΚΕΣ ΑΘΗΝΑΙΟΙ

  • Κοντοπίδη θα σε σχολιάσω πρώτη και τελευταία φορά... Σοβαρεψου, κάνε κάτι χρήσιμο για την ζωή σου, μεγάλωσες ρε μαλακιστηρι, δεν είσαι παιδάκι... Ποιός είσαι εσύ ρε χασικλακι που έχεις άποψη και κάνεις κήρυγμα.... Γελάς Κουφάλιτσα... Μέσα από το GR-tv ξεκαυλωνετε με το μίσος σάς κατά της πατρίδα σας... Τώρα που σε μάθαμε εμείς τα γομαρια, βγες έξω για καφέ εκτός της γειτονιάς σου και στα Εξάρχεια... Θα σε κεράσω εγώ καφέ ελληνικό...... ΓΑΜΩ το αίμα σού......

  • Πες τα ρε θηριο

  • Αυτο ειναι ολοκληρο το κειμενο της συνθηκης του Βουλουρεστιου.Αν βρειτε μεσα σημειο που να αναφερεται σε τρεις και τεσσερεις καιι πεντε Μακεδονιες ελατε σπιτι να μου τρυπησετε την μυτη.Αποδεικνυεται λοιπον περιτρανα οτι καποιοι ΠΡΟΔΟΤΕΣ διεδηδαν το ψεμα αυτο προσπαθωντας να μας πεισουν οτι τα Σκοπια εχουν δικαιωμα να λεγονται ετσι και οτι πρεπει να ειμαστε και ευχαριστημενοι. www.geetha.mil.gr/media/Thesmika_Keimena/GEETHA/diethnh/2%20SYNTHIKI%20EIRHNHS%20VOUKOURESTIOU.pdf

  • Φιλαράκι....είσαι ευχάριστος σαν youtuber (νέα Ελληνική λέξη πλέον στην καθημερινότητα μας..μη χέσω.) και έχεις χιούμορ. Αλλά....... Κάνεις πολλά λάθη γιατί δεν γνωρίζεις πράγματα και τα βλέπεις όλα κάπως επιφανειακά. Προφανώς είναι αναφαίρετο δικαίωμα σου και δεν σε κατηγορώ. Όμως κάνοντας τέτοια βίντεο που τα βλέπουν και επηρεάζονται πολλοί που δεν κάνουν τον κόπο να διαβάσουν ή να ψαχτουν μόνοι τους και περιμένουν μασημένη τροφή, οφείλουμε να θέσουμε και τις αντίθετες απόψεις. - Κοιτάς την "Συνθήκη των Περσπών" με δυσπιστία. Αλλά δεν ξέρεις "γιατί". Μήπως λοιπόν θα έπρεπε να ασχοληθείς λίγο περισσότερο μήπως και καταλάβεις γιατί; Γιατί αν θες να σχολιάζεις κάποια τόσοσ σηματνικά εθνικά θέματα ας είσαι τουλάχιστον σωστά ενημερωμένος. Μια πρόταση κάνω... - "Πανάρχαιο" θέμα ο διαμελισμός της Ελλάδος. Προφανώς και το έχεις ακούσει ξανά. Το έχουν πει άνθρωποι που ήταν σε θέσεις κλειδιά και γνωρίζουν κάτι παραπάνω. Τα σχέδια των "μεγάλων δυνάμεων" είναι σε βάθος 50ετίας. Άρα πέρνει πολλά χρόνια να υλοποιηθούν. Κάποιοι τα γνωρίζουν και τα λένε νωρίς μήπως και προλάβουν κάτι. Γιαυτό τα ακούς για πολλά χρόνια. Έχουν διαμελιστεί χώρες από το πουθενά και δεν το φανταζόταν κανείς μας πριν γίνει. Όπως να σου θυμίσω η Γιουγκοσλαβία πρόσφατα. Άρα μην το βλέπεις έτσι για χαβαλέ το θέμα. - "Κλίμα απειλής και πανικόβλητοι". Αν διαβάσεις λίγο ιστορία θα μάθεις ότι σε πολλές περιπτωσεις κάποιοι "γραφικοί πανικόβλητοι" έβλεπαν την καταστοφή να ερχετε αλλά κάποιοι γελούσαν και τους έλεγαν γραφικούς. Βλέπε καταστοφή της Μ. Ασίας και του Πόντου μετά τα "μεγαλόπνοα" σχέδια των ηγετών της εποχής. Βλέπε κατοχή της μισής Κύπρου από τους Τούρκους όταν ο χουντικός Ιωαννίδης δεν άκουγε όσους του έλεγαν ότι οι Τούρκοι μαζεύουν στρατό στα παράλια, γιατί πίστευε όσα του έλεγαν οι Αμερικάνοι. Βλέπε τον τορπιλισμό της ΕΛΛΗΣ στις 15 Αυγούστου 1940 που δεν κατάλαβαν ότι οι Ιταλοί ετοιμάζουν επίθεση. Βλέπε τις προειδοποιήσεις γραφικών τύπων για τον Αμερικανικό στόλο στο Pearl Harbor το 1941. Βλέπε τις προειδοποιήσεις γραφικών πανικόβλητων στον Ρωμανό Δ' Διογένη του Βυζαντίου για τις αληθινές προθέσεις των Σελτζούκων το 1071 και τη μάχη του Μαντζικέρτ που ήταν η αρχή του τέλους της Β. Αυτοκρατορίας. Όλα αυτά είναι ιστορία. Θα μπορούσα να πω πολλά ακόμα. Το πιάνεις το νόημα. - Να σε ενημερώσω εδώ ότι ο Σωκράτης ήταν ΜΕΓΑΣ πολεμιστής που έλαβε μέρος σε τρεις εκστρατείες κατα τον Πελοποννησιακό πόλεμο. (Ο Λάχης λέει στον πλατωνικό διάλογο, "και αν όλοι ήταν σαν τον Σωκράτη, η πόλη μας ποτέ δε θα πάθαινε εκείνη τη συμφορά"). Στη μάχη της Αμφίπολης έσωσε τη ζωή του Αλκιβιάδη. Αν ζούσε σήμερα θα τον λέγατε τουλάχιστον εθνικιστή και ρατσιστή. Έτσι για να ξέρουμε τί λέμε. - Δεν είπε ποτέ κάποιος ότι οι "πολεμιστές" είναι αξιώτεροι των φιλοσόφων....Αν όχι το αντίθετο ίσως στην Ελλάδα τουλάχιστον τους τιμούσαν πολύ και τους μεν και τους δε. Όμως φιλαράκι ο φιλόσοφος δεν θα σώσει τη γυναίκα και το παιδί σου από κάποιον εχθρό ούτε "παίζει" τη ζωή του φιλοσοφώντας. Να τα μετράμε σωστά κάποια πράγματα. - Τον Αδελφό (συγγενείς γενικά) δεν τον διαλέγεις. Τον φίλο όμως το διαλέγεις εσύ. Εξ'ου και το "ἔστι γὰρ ὁ φίλος ἄλλος αὐτός" (Ο φίλος είναι άλλος εγώ-εαυτός) - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ, ΗΘΙΚΑ ΝΙΚΟΜΑΧΕΙΑ. Τί σχέση έχει αυτό με τα εθνικά θέματα;;; Παντελώς άσχετο-άστοχο. - Άλλο τί είπε ο Χριστός και άλλο τί μας λένε κάποιοι ότι είπε ο Χριστός. - Ο Χριστός έδιωξε και τους εμπόρους από τον ναό. Άρα δεν έμεινε αμέτοχος. - Το ότι είναι κάποιος Χριστιανός και πρεσβεύει την αγάπη προς τον πλησίον δεν σημαίνει ότι θα κάτσει να τον σφάξει κάποιος άλλος και δεν θα αντιδράσει, ή δε θα φωνάξει όταν αδικείται. - Το βίντεο επρεπε να έχει τίτλο "Ναι Μεν , Αλλά..." Άρα clickbait ο τίτλος;

  • Άκου οτι και να λες δεν αλλάζει το γεγονός ότι πάνω από το 60% των Ελλήνων είναι κατά της συμφωνίας των Πρεσπών η ότι αν είχαν επικρατήσει στην Ελλάδα αυτές οι απόψεις που εκφραζεις δεν θα είχαμε επαναστατήσει ποτέ και τωρα θα μιλούσαμε Τουρκικά. Υ.Γ Ο Σωκράτης ήταν κατά της δημοκρατίας.Θες να τον μιμηθούμε?

    • @makis dhmhtropoulos μεχρι τη συνθηκη των Πρεσπων την ελεγαν ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ σκετο... μετα την λενε βορια Μακεδονια... αλλα η ηλιθιοτιτα του φασιστα δεν διαφερει ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ. αυτο ισχυει και για τους φασιστες εκει και για τους φασιστες εδω.τα ιδια νουμερα που υπαρχουν εδω και γαυγιζουν οτι ειναι πατριωτες για να το πιστεψουν οι ιδιοι.... τα ιδια νουμερα υπαρχουν και εκει.... ΤΑ ΙΔΙΑ ΝΟΥΜΕΡΑ. και παντα θα υπαρχουν και οι επιτηδειοι που θα εκμεταλλεβονται καταστασεις εφοσον ο κοσμος ειναι γεματος με ΝΟΥΜΕΡΑ.

    • Η τότε δημοκρατία διαφέρει πολύ!

    • @xefteris xirafis επίσης το βιβλίο άμα διαβάσεις λέει ότι την ονομαζουν/ονόμαζαν σερβική Μακεδονία όχι σκέτο Μακεδονία τότε γιατί δεν έκαναν παράπονα?

    • @Imm00rtal exe μηπως διαβασες το βιβλιο που σου εστειλα; ποιος ηταν ο κομμουνιστης τοτε που το εβαλε στα σχολικα βιβλια. ποιος ηταν τοτε ο κομμουνιστης που επετρεπε χαρτες στης αιθουσες που καναμε μαθημα οι νεοι Ελληνες να γραφουν εκει φαρδια πλατια... ΜΑ-ΚΕ-ΔΟ-ΝΙΑ;

    • xefteris xirafis Οχι δεν υπάρχει μιλάνε σλαβικά και συγκεκριμένα ένα σερβικό ιδιώμα της Βουλγαρικής γλώσσας και οι ελληνες δεν λέγαν αυτούς Μακεδόνες παρά μονο οι κομμουνιστές του εμφυλίου

  • Re kodopa apla dn paisese re su , oso se katalavainw ws anthrwpo toso perissotero se paw re Apla respect , keep it up

  • Ένας ακομη ανθελληνας. Από πασοκτσιδες γονείς τι περίμενες να βγει. Χαχανιζουν , βρίζουν την πατρίδα μας τις αξίες μας ερμηνεύουν τον Χριστό και το αποτέλεσμα χρεοκοπήσαμε σαν χώρα και σαν κοινωνία με φιλοσοφίες των πτηνών. Οι λαοί έχουν τους ηγέτες πού του αξίζουν....

  • Μπορεί να μην συμφωνώ με όλα όσα είπες Κοντοπα αλλά θα συνεχίσω να σε βλέπω. Οι διαφορετικές απόψεις δεν κάνουν κακό. Συνεισφέρουν στο να αποκτήσεις μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα του κόσμου και της κοινωνίας. Όσοι λένε δεν θα σε ξαναδώ για αυτά που είπες απλά δεν είναι διατεθειμένοι να κοιτάξουν γύρω τους και προτείνουν να εθελοτυφλούν.