Game of Thrones | Season 8 | First Day on Set (HBO)

Δημοσιεύτηκε στις 12 Απρ 2019
The cast returns to set for Season 8.
The final season of Game of Thrones airs Sundays at 9PM on HBO.

Σχόλια

  • Do you guys know what’s name of the background music??

  • If I were Missandei, I would have called out sick during the Episode 5/Season 8 filming

  • 0:21 .. she's calling im yawning

  • Missandei came into day 1 slaying. #BeautifulQueen ✊🏾

  • Meanwhile, I always start sleeping at 4am 🤔

  • why i love bran so much

  • Those writers still need to get fired😤

  • Omg I'm gona miss this guys arnt u all goin to miss them too??

  • oh if only they knew......

  • It's a shame the last episode was so shit that all their hard work for all these years wont be remembered but the last shit episode the dumb fuck writers who have no idea what they were thinking ruined what could have been 10x better than the likes of breaking bads genius writing and èxecution. These fucking stupid writers deserve a public execution by the sword of the mountains hand.

    • Uhh, their acting will definitely get remembered.

  • Jon Snow season 8: she is my queen

  • Missandei : "I am back " Mountain : "welcome"

  • Of course Emilia shows up at 4:20 lol

  • We Would have loved more toosee 6 episodes of these Behind the scenes than the actual episodes , to be honest 😉😅🤷‍♂️

  • 😢😢😢

  • Wow! By 5am in Nagaland, India the sky is already bright.

  • I want a kiss from Missandei aswell

  • So this where it all started the "The Game of Breaking Hearts"

  • Kit walking with that coat is everything.. My most favourite actor 😍

  • I’m gonna cry so much watching the documentary next Sunday 😭

  • Literally no one : Sophie Turner : 7 am in the "Morning"

  • That’s the episode they left the coffee cup in. Lol

  • Should have stayed in the bus...

  • Seeing Greyworm get out of a car is just strange. 😄

  • Who would've thought Game of Thrones would become the most disappointing show in the history of television

  • Shittiest tv series ever.

  • I wish we could watch this in reverse and they could start over on Season 8

  • Who want to remake GOT season 8 :((((

  • I found out the bts is more intriguing and interesting than the actual tv show lol

  • man this season its feel like i m betrayed by the show !!!!! but thats what game of thrones does and now my reaction is similar to the hound .... the king .... the realm ... the writers

  • Worst season ever. SHAME!

  • Cool about that season is shit

  • They should've looped this 70 times instead of episode 4.

  • Wow I'm shocked on what time they all have to get there.

  • “7AM in the morning” 😂

  • I know if I had to get up that early I’d need a Starbucks...

  • Sophie Turner is just a pure beauty..

  • This must be awesome

  • I could never be an actress. I'm not waking up before 7 even if you give me a billion

  • All so eager to help create a ball of shit!

  • "7am in the morning"

  • everyone hates the show now just cause of a starbucks cup xD

  • We know the person who caused the fuss on the whole internet just because of damn coffee!!!

  • Too bad this season sucks donkey balls

  • Come visit on Salman Khan set 4:00am shift he will come at 4:30PM😂

  • rip season 8

  • bless us with long length soothing videos 🙏🏽

  • Jon Snow and Massandei's kiss is everything!❤️😭

  • Wtf is this. Just make a good tv show. No one asked for this.

  • 55 seconds?!?!? I want MORE!

  • It's like all the characters reunion again!

  • I wonder if they could see anything during the filming of episode 3....🤔🤔

  • I NEED MOOOAAARE

  • Their promos were better written than the actual Episodes 😂

  • Did anyone else just see bran walking? Wonder how they are going to reveal that in final 2 episodes.

  • Опять почти все темно, смотрел с телефона. Это походу фишка нво

  • Damn I can't wait till they release all the outbreak footage from all the season

  • Full episodes of this?

  • Jamie is going to kill his sister.

  • La mejor serie del universo 😄😁

  • Season 8 so far is............ ............

  • You didnt show anything

  • Why is this only a minute long??

  • 0:03 ecco il bicchiere di Starbucks xD

  • The actors did a good job , too bad dumb and dumber messed up the storyline.

  • 0:12 isis, isis everywhere

  • Your a man now bran

  • Throne is back, then Sansa??

  • Who goes around disliking videos??? LOL

  • Missandei: “Im back” Me: “Well yes, but actually no”

  • 4:00 in the morning? Ain’t nobody got time fo that !

  • It was Ser Davos who left the coffee cup on set damn him 00:01

    • @hichu hachi it's not confirmed. What are you talking about?It is was in front of Emilia so it was either hers or Kit's. Bella Ramsay(Lyanna Mormont) wasn't in that scene so it must have been a different day of sooting and also Sophie wore a different dress that day that the one on the picture with Bella.

  • She dies

  • OMG They look like normal people.

  • Grayworm is gonna 1v1 mountain. Mark my word!

  • Everyone knew the scene was over when they saw bran walking 🤣🤣

  • Literally fake as fucking shit

    • Well....its a fictional show what do you expect?

  • Fakeeeee

  • ❤️

  • Amazing more more more

  • Spoiler! Davos is still alive and he bought a mercedes. Meissandei got her head back.

  • Missandei ohmagawd still cant believe u got ur head chopped!😭 Cersei wait for Arya in ur quarters!

    • I think Jamie is going to kill Cersei

  • IF ANYMORE WORDS COME POURING OUT OF YOUR CUNT MOUTHS, I'LL HAVE TO EAT ALL THESE CHICKENS.

  • Missandei 😭

  • people saying stay off the internet if you don't want to get spoiled is like saying stay inside your house if you don't want to step on shit lol, I'd say just choose where you want to be in the internet and expect what contents you might see, clearly you wouldn't want to be on pornhub if you don't want to see porn, but then again people who spread sex tapes to anyone are disgusting kind of people.

    • Jon kills Dany in episode 5.

  • Rip Melisandre!!

  • I fckng hate episode 4, farewells and goodbyes 😢

  • Messande's dead ..I can't tk it 😥😥

  • Messande's dead ..I can't tk it 😥😥

  • Burn season 8 please and leave it up to imagination. It would be better than anything they come up with...

  • 0:04 so he is the one left it in episode 4

    • no he is not its a different cup

  • BRAN CAN WALK?!?!

  • Rip Sansa Stark :( You’re Sansa Jonas now.

  • This video was written better than anything in S8 so far

    • 2 was great, 3 was great, 5 was great, and tragic. Love this season, in spite of it's flaws.

    • @Heidi Sherbet To me it was to dark you couldn't hardly see.

    • @Seeds of Success 3? Not in my opinion. The war against the White Walkers was complete shit

    • episode 2 and 3 are pretty decent.

    • Well said

  • I’m mad about Missandei 😕

  • She dies

  • Seems look like hollydays for all the actors

  • And y’all still didn’t make sure the Starbucks cups weren’t edited out of all the scenes??

  • 0:36 .... HE CAN WALK! All this time Bran could walk

    • Bran's story was built on a lie these were all for the throne

    • @Joe Matthews ur mom is wooosh ya lil stooped shite

    • taobao tarkan r/whoosh

    • taobao tarkan are you ok in the head

    • @Nalin De Silva yep, they are actually actors. The dude's real name is Isaac Hempstead Wright. Google it if u don't believe me. I'm not sure if he's disabled or not, but that would explain the fact that he's walking now. Otherwise, he's just a lyin sack of shit

  • Who's here after episode 4.