I TRIED crazy PHONE HACKS to see if they actually work

Δημοσιεύτηκε στις 16 Αύγ 2019
I TRIED crazy PHONE HACKS to see if they actually work w/ gloom
CHECK OUT Casetify's neon sand cases and use 15AZZYLAND for $$ off: bit.ly/2Tkmf5c.

Big thank you to Casetify for supporting this channel!
SUBSCRIBE and become part of the AzzyLand family :D
Hello Citizens of Azzyland.... I'm Azzy and welcome to another amazing reaction video! Today we are reacting to life hacks that will literally change your life.
SIMILAR VIDEOS ► gr-tv.com/plid-PLk_2g8L0o5r48OqZg53Soa9T1m4vLtOC9
CHALLENGES ► gr-tv.com/plid-PLk_2g8L0o5r5kDiRjdkzysfihiAW-hQgq
SOCIAL MEDIA
•Instagram: instagram.com/azzyland/?hl=en
•Twitter: twitter.com/AzzyLand
•Facebook: facebook.com/azzyland/
•Twitch: www.twitch.tv/azzyland

OUTRO SONG: gr-tv.com/tv/%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF-xVzeZGRZk0s.html

Σχόλια

  • Mother:She's going to say her first word,hurry babe Dad:I'm coming Baby Azzy:HACKS,Five Minutes Hacks Parents:Huh?

  • You have made pimple phone ke you put glutone and make it like diamond

  • There were practically any hacks just WACKS 👎🏻

  • Can I cut my lime and put electronics into it🤣🤣🤣🤣🤣🤣 I love that voice was that an edit or a talent?

  • 12:44 Azzy: This is the worst hack ever. I mean... Kassie: *looks up with a cartoon sound effect* The BEST.

  • I’ve tried the black light hack and it failed oooooooof😂

  • It's sad that companies make phone cases for IPhone and Samsung like what about LG, Google, and the other ones.

  • i am now smart by da glasses ;w;

  • Rip me i have a IPhone 6😂

  • AHHHHHHHHHH OMG PIMPLE

  • Azzy why do you have 3 phones

  • The pimple phone case was gross!!!

  • I literally eat plain limes and lemons all the time. I love sour stuff

  • Gloom was using a remote by the way u guys are the best

  • Kassie sounds like a psychopath throughout this whole thing

  • What is the name of the game

  • Azzy you are amazing you and gloom

  • Name a more sarcastic duo

  • 15AZZYLAND

  • 6:40 Lol Thats Azzy as a mum 😂 Lol Your great at being one Azzy!

  • I have the same app as azzy

  • rek.yfrwu.khcdeffewffewhgkdcwa,kh,uhath,kerafit,fretirfqltiwhriwqflkwrqffkjfwerhwerhklfwhrgkhwerkelr.ihnj.regitgesressjIerg'gyewfgreworyhgwetylj.greysotrte?.....ew,gtejnwtlgnegwGwef'ogvwk.vfejv.fewl'ljnw.

  • Hi

  • ●♧●

  • So cool

  • I love glooms shirt

  • I do not have phone

  • I mean are the cases bullet prof :3

  • Hello I have a good question how was your day

  • 12:54 *it was the moment that she knew... * *she f* up* Got me dead lol

  • Are you two sisters

  • You are the bbbbeeeesssstttt I have seen

  • 😀😀😀🤑🤑 Mommy hacks 5 minute Craft's.I honestly loved that part

  • 😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😄😅😅😅😅😅😅😅😅😅😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😑😑😑😑😑😑

    • 😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑🎺🎺🎺🎶📣🎼🎹🎤📣

  • Azzy you no f you sey mmmmm in lime you r so cute wen you sey mmmmmm

  • You r sooooooooooooooooooooooooooooo fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuny and kassie so muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuch

  • Azzy azzy I loooooooooooooooooove you muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuch and kassie

  • Poor me. I have no views. I should just accept reality. I suck. 😥😥

  • The first one didn’t work because u didn’t do it right

  • Lol I try the shirt life hack me:🤪wow it did not work

  • You were supposed to glue a phone case so you can attach and take off the phone

  • At 12:30 when Azzy said im a adult I said I’m a adult child my mom was like whaa

  • Omg im so trying number 2

  • Do you have a tattoo azzy

  • If gg I gg Giggs ggg. Gg. G g G G Dtvvm91hbhjjfipyjmyf4y 2

  • Why u feel this is azzy's channel cause she always talks

  • i woud do it so yah

  • I messed up on my face -.-

  • Oooooooo coool some of them

  • azzy you should get gloom a pinnacle phone case

  • Follow me on Roblox alisha1285

  • Hiiiiiiiiiiiii

  • I'm In the LIME light

  • Where did u get those cases

  • HER PHONE T.T

  • Brush the yarn so it could be soft

  • Who was in the back ground

  • WHAT ABOUT ANDROIDS ON CASETIFY I CHECKED ALL OVER THE APP I AM SAD 😭😭😭😭😭😭😭

  • Me throughout the video:....I need one of them phone cases...I'm jealous 😭 Love ya vids btw ❤ :3

  • wouldnt wanna hurt your old fingies