MY MOM GOES THROUGH MY PHONE! (BAD IDEA) | Brent Rivera

Δημοσιεύτηκε στις 13 Απρ 2019
LIKE this video if you would NEVER do this with your mom.. HAHA
AND, If you're new here, don't forget to subscribe for weekly videos! Welcome to the family (:
Click here to become a member to get cool perks!!:
gr-tv.com/ch/UC56D-IHcUvLVFTX_8NpQMXgjoin
Hang out with me on Social Media:
SnapChat, Add me: TheBrentRivera
Instagram: @BrentRivera
Twitter: @BrentRivera
Facebook: @BrentRivera
TikTok: @BrentRivera
I have all rights to use this audio in this video according to Final Cut Pro's/GR-tv's "terms of use."

Σχόλια

  • HEY HI HELLO❤️ I love you guys so much 💕 thanks for watching! Would you ever do this with your mom!? 😂 LIKE this video if you want me to go thru EVAS phone for a video😂😂

  • 😮

  • It’s ok Brent I got ur back if she kick u

  • Look through Ava's phone

  • why does she look so young and pretty *my mom to lol* anyway luv u all like if you agree

  • Brent I like your channel

  • YES PLEASE GO THROUGH EVA’S PHONEEEE!

  • Not your mop

  • I’m telling eva

  • Yes go thro aves phone sorry if I spelt her name wrong

  • Lmao

  • We love you Eva ! 💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙❤️❤️❤️❤️

  • Is gay showing yourself Legget I am a black American

  • I want u to go through Eva phone and do more things

  • Yes I wanna see you go through Eva's phone

  • My real name is Daleena

  • He has 40000 photos whattt????🙀

  • 2:04

  • Brents mom should have gone threw his instragram dm like if you aggree

  • LOL!!!!!!!

  • Your soooo loud XD

  • Why did you let your mom do this🙂

  • And you

  • I love Eva

  • I think ava and Brent should be in love do you think they should be love

  • I think aca and Brent sure should be in in love

  • Jou and Eva makes a great 👫

  • You Are Probably Wondering Who The Coolest Person In The World Is Read the 1st and 2nd word to find out!

  • If your mom is strict why are you at camp nick?.???

  • Eva you should punish him( Brent)

  • Caleb will always has ya back

  • Tinder is banned

  • My nick name is Eva

  • :3

  • Don’t read on I TOLD YOU NOT TOO READ ON! I got my first like!! But why is it blue??????????????

  • I was born on Oahu

  • Can u add ur dad In some vids PLS!!!

  • You are a great GR-tvr I want a shout-out

  • You should add your dad in your videos too

  • C O D E R E D

  • Loved this video.

  • yass he has wattpad

  • Hi

  • Dear brents mom he said hell when i was watch his vines

  • that must be soooooo imberresing

  • Brent your mom is so cool

  • OMG

  • I like your new crush 😀😀😀

  • Good luck Brent!

  • Why u don't make video on the other channel like if I'm write about that😙

  • XD

  • His mom is hilarious!!! So much like mine though, especially the not been able to work a phone part...

  • Is Caleb Brent’s brother?

  • I wanna know search history🤔🤔

  • Me: Everyone: why is Alan in his favorites and not Alex

  • Haha!! His password was 1234 at the same time it was 12:34!!!!!!!!!

  • I took an screan shot of ava az a lil jud and i zoomed in l Lol

  • Honestly I don’t think Brent deserves Eva I mean he is like playing her and it’s totally not okay girls are not objects!! So don’t treat us like one! Eva deserves better!!!!

  • We love you Eva!

  • Hey guys it's me Erica so tell me about to be like Christ Google turn the light down I'm kind of scared why you scared because I never had you to come over and Jason my phone my phone is private and personal

  • brent didnt get most of his lookes from his mom

    • like his hair (im not trying to be rude) sorry if this offends you

  • Logan has a cool day day hope Ha Ha Ha makes my mom feel a lot worse FNAF is my day Faz is a cool day is my mom a cool day is my mom my birthday is my mom mom is my mom is mom rr is my mom is my dad mom is my

  • I love you Brent!

  • nipple!

  • You are so cringe the king of cring and you take your name from Mrbeast

  • 3:19 awe your sister is in your favorites

  • Hi

  • Do u like Brent or Ben more

  • i wondering why is alan in his favorites and alex not😅

  • Brent has Wattpad

  • Is it just me or...Brent doesn’t have Alex as favorites in contacts. No wonder Alex says his friends like Alan more...

  • Do more songs in real life

  • Eva has left the chat

  • She should've gone to your dm's

  • i attack my parents if they dare touch my phone

  • 2:04 thumbnail

  • Why isn’t Alex on your favorite on your contacts

  • I am seriously having ice-cream for breakfast

  • Siem hagos

  • Brent some guy wantedTo become popular by copying the video doing extreme dares part two so me and my friends reported him or her so I want you to check out their channel

  • Why did you put a a as a poop emoji??😂

  • I WANT U TO THROUGH LEXI 'S PHONE

  • Hii

  • I would do it

  • My mom goes through my bad idea Oh it’s my goes through my phone bad idea

  • Omg no😂 Can I get a shout out, plssss👏🏻

  • Why you do that brend

  • I love this video

  • brent: i am littarely shaking just kidding i am doing this on porpouse.

  • I’m scared for you

  • In the favorites there was Dad but no Mom😂

  • Lexi and I have the same bathrobes

  • i love your video

  • Brent:were done me:NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

  • I love that the mom is so chill! Except when other girls come up and then she’s like “Eva eva eVa EvA”

  • I am scared for u

  • hi

  • Yas Boi!LOL

  • Eve entered the chat Eva left the chat

  • I would let my mom go through my phone