San Antonio Spurs vs Denver Nuggets - Game 1 - Full Game Highlights | 2019 NBA Playoffs

Δημοσιεύτηκε στις 14 Απρ 2019
Get your SportzCases Here! - SportzCases.com/?aff=448
Promo Code for 10% off - Ximo10
Denver Nuggets vs San Antonio Spurs - Game 1 - Full Game Highlights | April 13, 2019 | 2018-19 NBA Season
Follow Me on Twitter: twitter.com/XimoPierto
Like Me on Facebook: facebook.com/XimoPierto
Visit NBA.com for official scores & highlights.
Disclaimer: Monetization disabled on this channel

Σχόλια

  • Like & Subscribe for more NBA Highlights all season long!

    • @Dragica Andrejevic yup, totally agree

    • This match was lost by Mike Melone.The game was a slow and reinforced defense, and that matches San Antonio .With San Antonio's old players play slow and position with low Millsap -you lost before the game started .If it does not speed up the game and the attack does not end in 10 seconds by running through the racket.Denver will lose with o

    • I love you ximo 😍

  • Spurs thought they werent going 2 make it,, well damn 😤

  • #D Murry back #Spurs Nation

  • Jungle conclusions.... chrome.google.com/webstore/detail/threelly-ai-for-youtube/dfohlnjmjiipcppekkbhbabjbnikkibo

  • Jokic lead in 2 of the categories and still lost🤦🏾‍♂️

  • 00:01 music? Pls

  • I told y’all Denver fans it was going to be spurs in 4-5. At least y’all made the playoffs. My Lakers would like to trade Lebron for a bag of chips.

  • GO SPURS GO!!!

  • Who is the black Uncle at the Pepsi centre that always yells "hell naw?" I swear, that dude been there since Melo played with the Nuggets XD

  • How many times did I that dude #11 in the spurs get up 🤷🏾‍♂️

  • Millsap has to step up , cant take 9 shots again

  • this is the best look for derozan in the playoff with the spurs and headed for a national championship how historical

  • Denver is a idiot, why would they want to play Spurs ? That’s the reason Golden State, OKC and Houston avoided them. I don’t see Denver winning more than 1 game.

  • thomas give time fir him to play specialy on playoffs

  • Presented by Mountain Dew @ the Pepsi center hahahahaha

  • I’ll always root for Rudy Gay, idk why to be honest

  • imagine White and Murray together. great defensive duo right there

  • NICE!! SA SA

  • 7:45 - HE CAUGHT A BODY!! I literally watched this play at least 3 times in a row before finishing the video...MAAAAANNN! Milsap, got DUNK'D UPON...

  • Thank you for this video! I was unable to watch this game and now I didn't miss a thing. Awesome editing, love how you replay the really exciting moments and the important moments, too. Thanks again.

  • 4-1,,sp

  • 13:29 is that a mistake lol

  • I like the midwest golden state jersey

  • Playing the Spurs in the first round (can't believe they're a seven seed) is a tough draw. Mills Aussie tough after getting hammered on that screen. Aldridge money at the line near the end there

  • Isaiah didn't play?

    • He’s a major problem for Denver It was because of him they lost against Portland

  • Playoff mode activated

  • All i know is they better start rudy gay with derozen and Aldridge if they wonna go futuer in yhe playoffs straight up

  • Like for Yang2020!

  • Playoff experience team vs team without playoff experience.

    • Not really the nuggets missed a lot of shots . Easy blowout for Denver

  • Karma !

  • Jammal Murray now knows he is playing against Pop's team!

  • Popavich and his damn coaching 😂😂😂 gah damn man. Dude is a master mind.

    • Not really lol spurs got lucky with Denver missing a lot of open shots Would’ve been an easy blowout

    • Not really lol spurs got lucky with Denver missing a lot of open shots Would’ve been an easy blowout

  • I’m genuinely confused on why everybody things the spurs played so well in this game. The nuggets were like 6-30 in three point attempts. Imagine we hit atleast 10 threes. Easy clap

  • Who’s in for White as our new future for the Spurs?

  • 10:52 .... did he just say Lynching 😱👀👀👀

  • Spurs fan here. Our boys escaped with that W. If we play like this the rest of the series, then Denver will get us in 5 or 6. However, if we win game 2 regardless of whether it's a blowout or another escape, we win the series.

  • Spurs literally stole the game

  • When you traded derozan!

  • mlem

  • DWhite

  • I told you! The spurs will murder them. Hahaha

  • Everybody blown

  • .

  • Those teams again gsw? Warriors will win the back to back to back championship. Jeje

  • Nugget s lol.

  • 7:45 The Denver bench lmao

  • Hubie Brown is 85 years old and still calling games......

  • @ 7:45 Look at Denver's Bench... LMAO

  • Aldridge is always a good teammate in the post GDP era

  • Lol....#Spurs