Survivor 47. Bölüm Fragmanı | Dokunulmazlık Rövanşı!

Δημοσιεύτηκε στις 13 Απρ 2019
Survivor 47. Bölüm Fragmanı | Dokunulmazlık Rövanşı!
#Survivor Tv8 ekranlarında yayınlanan ve “Acun Medya” tarafından hazırlanan Türkiye 'nin en çok izlenen en heyecanlı yarışma programı...
İzleyenleri her sezon ekrana kilitleyen Survivor 2019’un bu yıl ki yarışmacı kadrosu nefesleri kesiyor.
İşte Survivor Türkiye - Yunanistan: Türkiye Kadrosu:
Hakan Kanık, Sude Burcu, Yusuf Karakaya, Seda Ocak, Bora Edin, Ecem Onaran, Hikmet Tuğsuz, Kader Karakaya, Atakan Işıktutan, Melisa Emirbayer, Büşra Yalçın, Okay Köksal, Kaan Güvenilir, Sabriye Şengül, Emre Durak
İşte Survivor Türkiye - Yunanistan: Yunanistan Kadrosu:
İoulieta Kitrinou, Dimitra Vamvakousi, Afroditi Skafida, Dimitris Margaritis, Kyriakos Pelekanos, Panagiotis Konstantinidis, Spyros Gourdoupis, Dimitra Tsaganou, Nikos Kosmas, Ria Kolovou, Tony Stavratis, Nadia Mavroudea, Vasilis Simos, Elpida Meziridou, Vasilis Vasilikos, Katerina Dalaka, Patrick Ogunsoto
#SurvivorTürkiyeYunanistan ıssız bir adada hayatta kalma mücadelesi veren yarışmacıların zor yaşamı ve birincilik mücadelesi.

Σχόλια

  • SİZCE DOKUNULMAZLIK RÖVANŞINI KİM KAZACANAK? SİYAH TAKIM? BEYAZ TAKIM?

  • muzigi bilen var mi?

  • Bu murattan sunucu olmaz . Çok konuşuyor . Hem yarışmacıların hemde bizim kafamızı karıştırıyor . Herkesin dikkati dağılıyor . Alp neredesin biraderim , özledik seni . Muratın çene durmuyor bu ne be . O çıktı mı tv nin sesini kapatıyorum . Gördüğümüz herşeyi harfi harfine bize anlatıyor . Bir seferlik ada konseyinde bunu eleseler nolur . Yerine alp gelse ..

  • Hayatimda gördügüm en sinsi en itici kadinsin Sabriye.

  • Yusuf kazanrken muu yapma

  • Cevap çok kolay ? Beyaz takım

  • Siyah takim yusuf 1 numara

  • Sabriye artık bi git lütfen rahat bırak şu takımı

  • Beyazzz takimmm. Sampiyonnn

  • Τόνι =μαλάκας

  • Χικμέτ ο καλύτερος παίκτης με διάφορα μεγάλη από τον δεύτερο σέντα οκαι Αφροδίτη

  • Keterina cokiyi gidyor siyah takim cok iyi melisanin giditikten sorna siyah takim iyigidiyor katerina atakan yusuf ☺😊☺😊😊😊😊😀😀☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺💲💲💲💲💲💲💲💲🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱🔱

  • Sabriye psikolojim bozuldu diyor sanki saglamdi

  • Şu Sabriyeni neden survivora çağırmışlar onu alnlamıyorum, acundan sorun bakalınm lütfen

  • Bu bölümde sabriyenin ne kadar hain bir insan olduğunu görmüş olduk kaybettikleri oyunu alkışladı

  • Kim dedi siyahlr kazaniyor beyazlar öne gecti

  • Bu Seneki survivor tam bog

  • Bora ortalıkta topal topla gezip duruyor ama çok sesi çıkıyor nede olsa boş teneke çok ses cikariri

  • Yusuf annesiyle konusamamis verin kaptanin telefonunu arasin

  • Sabriye kisiliksiz artistik yapmaya gelmis. Ordakilerde evliya sabri var

  • Bu ne sevimsiz bi adam hikmetmidir nedir kalbinin kötülüğü yüzüne vurmuş nemrut

  • Yusuff

  • Insallah siyah takim kazanir onlarin agzlarinin payini verirler Sampiyon Yusuf ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ⚡️ Black is back ⚡️♠️

  • ÇIK PARKURDA KONUŞ

  • Acaba Yusuf ile Atakan ayrı düşseydi hangi takımı desteklerdiniz...:-😶

  • siyah takım tabikide

  • melisa gittikten sonra seda oyun alamadı alışmıştı melisaya.

  • şimdi afroditi tam olarak kimden hoşlanıyor

  • Yùrù be Yusuf kim tutar seni

  • Size göre Sabriye mi daha iyi yoksa Büşra mı

  • Sabriye gibi sudan korkan kesin bir sayıyı almak varken Afroditiyi seçip fairplay yapan black team siz harikasınız ❤️

  • Atış nasil

  • Black is back 👊 Bora senin inadına black is back 👊

  • Siyah takımı çok hafife aldınız..

  • Yusufun işi gücü kiskirtmak

  • Sabriyeyi siyah takıma versinlerde beyaz takım kendine gelsin o olmasa beyaz takım hiçbir oyunu vermez hepsini kazanır

  • Kavga Sahnesi Elpida Beyaz Takımın atış çalıştını söylüyor

  • Yunanlilar kim bilir ne düsünüyorlar Sabriye gibi biri Türkiyeyi temsil ediyor. Yusuf okay melisa büsra kacak telefon acip nabiz yokluyor. Atakan rol yapiyor falan filan yazik

    • Mehmet D. Çok haklısın sabriye orda olmamalı

  • yalnız akşam olmuş demekki 3.oyuna kalmis

  • Oyun kaybettikce gerçek yüzlerini gösteriyorlar.

  • La beyaz takımı destekleyenler beğensinde sayımızı bilelim YAŞASIN BEYAZ TAKIM!

  • Nefret ediyorum bu iki kendilerine aile diyen kardeşciklerden😝😝Atakan ve Yusuf yeter artık kameralara oynamaktan vazgeçin.Hikmetle oynadığın oyunu kazanamıyorsun,ancak laf sokuyorsun bu nasıl bir karakter.Şampiyon olmak için ilk önce performans olması lazım,karakter yok, duruş desen hiç yok bunlar olmadıktan sonra ne kadar konuşursan konuş boş yani.Sizi zaten ergenler destekliyor.Halkın gözünde yoksunuz O yüzden sonuna kada SARI BOĞA OKAYIMI destekliycem👊👊👊

  • Arkadasi music thor ragnarok musici (ne yapiyon survivor)

  • Tek kelimeyle sabriyeden SIKILDIM. YA Bİ GİT ARTIK😲😲😲

  • beyaz takımda da tony kyriakos sabriye gitmesi gerek yoksa beyaz takım çok kötü günler görecek

    • @Mira • 2 oyunda çıkşa 40 yılın başında taş çatlasın 1 oyun aliyo

    • nesli test kyriakos artık çok iyi

  • Siyahları tutan +1

  • Dalaka ❤ atakaan +👍🏻👎

  • HİKMETLE GURUR DUYUYORUM ADAM HEM PARKURDA CEVAP VERİYO OYUNUDA ALIYO AMA YUSUF VE ATAKANDA HİKMETE SATAŞIYOR AĞLAYIN YUSUF VE ATAKAN

  • Beyaz takımı destekliyorum ama inşallah beyaz takım kaybeder zaten bu hafta yunanlılardan biri elenecek zaten elenecek 3kişi yunanlılardan bizdende Sabriye giderse asıl ozaman kimtutar beyaz takımı

  • acunun icnden afroditi idolliyi cıktı yaa